WEB SITE

SEO-SEM

Post Page Advertisement [Top]

Σχεδιασμός του website σου!!!

Αγοράζουμε και κατοχυρώνουμε στην ιδιοκτησία μας ένα domain name το οποίο έχουμε επιλέξει ανάλογα με τις ανάγκες της εταιρείας μας.
Αγοράζουμε ένα πακέτο hosting που επιθυμούμε, και έπειτα επιλέγουμε με ποιον τρόπο θα πρέπει να κατασκευαστεί το website της εταιρίας  μας. Θα το κατασκευάσουμε εμείς ή θα επιλέξουμε ένα συνεργάτη,  developer.
Να φορτώνει γρήγορα η κάθε σελίδα του  website.
Ο χρήστης που δεν λαμβάνει την σελίδα που επισκέπτεται σε πραγματικό χρόνο εγκαταλείπει! Θα περιμένει λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο και εάν δεν έχει φορτώσει η σελίδα σου ο χρήστης θα πάει σε κάποια άλλη που γνωρίζει ή σε επόμενο αποτέλεσμα της μηχανής αναζήτησης.
Για να κάνεις τις σελίδες σου να μην αργούν να φορτώσουν θα μειώσεις όσο το δυνατόν γίνεται τα μεγέθη των φωτογραφιών σου.
Καμία οθόνη δεν μπορεί να αναπαραστήσει το πραγματικό μέγεθος μιας τεράστιας εικόνας. Αυτό σημαίνει ότι ανεβάζεις περιττό περιεχόμενο σε mb και επιβαρύνει τον χρόνο φόρτωσης της σελίδας.
Έπειτα όλα τα πιθανά scripts που τρέχουν για την διεκπεραίωση των εργασιών κατά τη λειτουργία του website, θα πρέπει να βελτιστοποιηθούν. Πρέπει να υπάρχει συμβατότητα μεταξύ τους και να μην «τρέχει» περιττός κώδικας.
Σχεδιάζουμε το website, κάνοντας έρευνα αγοράς.
Καταρχάς θα πρέπει να έχεις καταλήξει σε ποιόν απευθύνεσαι. Στην νεότερη ηλικία, στην μεσαία ή σε ηλικιωμένους; Η κάθε μία θέλει διαφορετική αντιμετώπιση στην προσέγγισή της.
Εάν το αντικείμενο ή η υπηρεσία που εμπορεύεσαι αφορά μεγαλύτερο φάσμα υποψήφιων πελατών πάλι θα πρέπει να κάνεις την έρευνά σου για το πώς θα μπορέσεις να εξυπηρετήσεις κάθε ηλικία και καταναλωτικό κοινό.
Μπορείς να ξεκινήσεις την έρευνα σου από το τι ακριβώς κάνει ο ανταγωνισμός, να διαβάσεις κάποιες έρευνες για design και το πώς μπορείς να προσεγγίσεις κάθε κοινό, ποια χρώματα θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις αλλά και πώς θα κάνεις χρήση των γραμματοσειρών.
Παρέχουμε συνεχόμενα, ενημερωμένη πληροφορία
Οποιοδήποτε και αν είναι το αντικείμενο της εργασίας σου θα πρέπει στην ιστοσελίδα σου να παρέχεις έγκαιρες πληροφορίες, οι οποίες ακολουθούν τις τελευταίες εξελίξεις. Πρέπει να ανανεώνεις συνεχώς και τις σελίδες σου, εάν κάτι νέο έχει προκύψει στον τομέα που δραστηριοποιείσαι.
Με αυτή την διαδικασία ο χρήστης θα περιηγηθεί περισσότερο χρόνο στο
website σου με την πιθανότητα να αγοράσει τις υπηρεσίες ή και τα προϊόντα που προσφέρεις.
Απλές και κατανοητές στη χρήση και στο χρήστη σελίδες
Μην προσπαθείς να χωρέσεις σε μια σελίδα όλα όσα αφορούν στο επάγγελμά σου. θα πρέπει πριν προχωρήσεις στον σχεδιασμό, να έχεις δημιουργήσει μια βασική κατηγοριοποίηση της πληροφορία που θέλεις να προβάλλεις. Στη συνέχεια να χωρίσεις περισσότερο την πληροφορία σε υποκατηγορίες. Μην διαχωρίζεις τις έννοιες όταν δεν θα περιγράφεις περισσότερες από μια σε κάθε σελίδα.
Με αυτό τον τρόπο θα γνωρίζεις για κάθε σελίδα για πιο πράγμα μιλά. Το ίδιο θα αντιλαμβάνεται αμέσως και ο χρήστης της σελίδας, δεν θα μπερδεύεται, δεν θα εγκαταλείπει την σελίδα και θα περιηγείται περισσότερο χρόνο. Όσο πιο καθαρή είναι η αρχιτεκτονική της πληροφορίας, τόσο πιο εύκολα θα οδηγείται κάποιος στην αγορά των προϊόντων ή των υπηρεσιών σου.
Όσο παραγεμισμένες σελίδες έχεις από έννοιες και γραφικά θα διώχνεις τον επισκέπτη σου!
Υψηλή ποιότητα σε φωτογραφίες ή βίντεο
Το υλικό σου ενώ δε θα πρέπει να είναι τεράστιο σε μέγεθος, θα πρέπει ταυτόχρονα, να μπορεί να διακρίνεται καθαρά. Θα πρέπει να είναι όμορφο και ξεκάθαρο. Θα χρειαστείς μια φωτογραφία υψηλής ανάλυσης αλλά το δυνατόν μικρότερου μεγέθους. Σε αυτό μπορεί να σε βοηθήσει το online εργαλείο: Compress JPEG
Ανεβάζεις τη φωτογραφία στην ανάλυση που θέλεις και σου επιστρέφει την ίδια Φώτο στο καλύτερο δυνατό μέγεθος.
Όχι σπασμένα links (broken links)
Στη διαδικασία της κατασκευής της ιστοσελίδας σου, θα πρέπει να προσέξεις να μην προκύπτουν σπασμένα links. Δεν είναι καθόλου σπάνιο, κυρίως λόγο όγκου του website, να προκύπτουν δεκάδες σπασμένα εσωτερικά ή εξωτερικά  links. Αυτό δεν βοηθά καθόλου τις μηχανές αναζητήσεις να καταλάβουν τη δομή του website. Προσπάθησε να μην έχεις κανένα broken link.
Σε αυτό μπορεί να σε βοηθήσει και το webmaster tools. Στην κατηγορία Σφάλματα Ανίχνευσης θα βρεις πολλές πληροφορίες για να διορθώσεις ανάλογα λάθη.
Πολύ καλά σχεδιασμένο λογότυπο
Η προσέγγιση του brand από τον χρήστη, ενεργεί θετικά ή αρνητικά. Δημιούργησε ένα καλό λογότυπο το οποίο θα σε βοηθήσει στην εφαρμογή του μέσα στις εσωτερικές σελίδες της ιστοσελίδας.
Επέλεξε την σωστή γραμματοσειρά
Η γραμματοσειρά που θα χρησιμοποιήσεις θα πρέπει να είναι σχετική με το με την αρχιτεκτονική της ιστοσελίδας σου σε σχέση με τις μηχανές αναζήτησης. Επίσης το μέγεθος που θα χρησιμοποιήσεις παίζει σημαντικό ρόλο και εξαρτάται αρκετά από το κοινό που θα απευθυνθείς.
Εμφανή τα στοιχεία επικοινωνίας
Οι χρήστες, μετά την περιήγηση στις σελίδες του ιστότοπου σου εάν δε βρει εύκολα τα στοιχεία επικοινωνίας, δε θα προσπαθήσει περισσότερο! Θα εγκαταλείψει το site. Θα χάσεις την πώληση.
Τα στοιχεία επικοινωνίας θα πρέπει να υπάρχει σε κάθε σελίδα του website.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ πολύ για την επικοινωνία!!!

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by PSOMIADIS WEB DEVELOPMENT-DIGITAL MARKETING