WEB SITE

SEO-SEM

Post Page Advertisement [Top]

Tips for small business marketing

Ο ιδρυτής της επιχείρησης, είναι αυτός που γνωρίζει καλύτερα τις βλέψεις, την φιλοσοφία, τους σκοπούς και τους στόχους της επιχείρησής του.
Ξέρει τι θέλει να πει ή να δείξει στους δυνητικούς πελάτες του και ξέρει και τι ακριβώς θέλει έτσι ώστε να είσαι συνεπής στις προσδοκίες που θα δημιουργήσει για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει.
Ξεκινάει με τα εξής ερωτήματα που πρέπει να απαντήσει:
Τι θέλω να πω και να δείξω στους δυνητικούς πελάτες μου;
Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα των προϊόντων ή των υπηρεσιών μου;
Τι καλύτερο πιστεύω ότι έχω και σε τι διαφέρω από τον ανταγωνισμό μου;
Όταν αυτά αρχίζουν να απαντιούνται και να μπαίνουν σε συγκεκριμένη σειρά, θα είναι πλέον εύκολο να τα μεταδώσει και στους υπόλοιπους υπαλλήλους ή συνεργάτες του. Στην πραγματικότητα είναι η δημιουργία ενός προγράμματος  με ενέργειες marketing που βοηθά την επιχείρηση να αναζητήσει νέους πελάτες και να αυξήσει τα κέρδη της.
Στην συνέχεια δημιουργούμε μια λίστα από εργασίες ανά εβδομάδα και αναθέτουμε σε κάποιους από τους συνεργάτες να τις υλοποιησούν. Έτσι έχουμε τον έλεγχο για το τι ακριβώς έχει υλοποιηθεί, ποια είναι τα δυνατά σημεία και ποια είναι τα αδύνατα σημεία. Τα συμπεράσματα θα τα έχουμε ως ένα σημείο αναφοράς για να βελτιώνουμε συνεχώς τις μελλοντικές κινήσεις μας.
Ποιοι είναι οι κατάλληλοι πελάτες
Βρες τους κατάλληλους πελάτες
Ο σκοπός του marketing είναι κυρίως να προσελκύσει νέους πελάτες.
Είναι πιο σοφό να στοχεύεις στους κατάλληλους πελάτες και όχι σε όλους ανεξαιρέτως. Αυτό σημαίνει ότι ο πελάτης που θέλουμε, θα πρέπει εκτός από το ότι μπορεί να χρειάζεται το προϊόν μας ή την υπηρεσία μας, πρέπει, να είναι ένας καλός πελάτης.
Καλός πελάτης σημαίνει ότι έχει καταλάβει την φιλοσοφία του προϊόντος ή της υπηρεσίας που του προσφέρουμε και θα είναι συνεπής στις πληρωμές του. Αυτό είναι το μείγμα που περιγράφει τον ιδανικό πελάτη.
Πώς να ξεχωρίσω και να στοχεύσω τον καλό πελάτη;
Το digital marketing είναι ένας τρόπος να βρίσκει όλο και περισσότερο νέους πελάτες για την επιχείρησή μας. 
Υπάρχουν εργαλεία έρευνας και μέτρησης της αποτελεσματικότητας που θα σε βοηθούν συνεχώς να μαθαίνουμε έτσι ώστε να προσεγγίζουμε τον δυνητικό νέο πελάτη μας.
Με τα εργαλεία του digital marketing υπάρχει η δυνατότητα να μετράμε τις επισκέψεις στο site της επιχείρησής μας, να βλέπουμε από ποια μέρη μας επισκέπτονται, πόσο χρόνο ασχολούνται με το κάθε προϊόν ή υπηρεσία που προβάλει στο site μας.
Δεν είναι απλό ούτε και τόσο εύκολο. Χρειάζεται συνεχή ενασχόληση και δε μπορούμε να ασχολούμαστε εμείς, το αναθέτουμε σε ένα συνεργάτη marketer.
Ξεκινάμε με το ξεκαθάρισμα των πελατών που έχουμε ήδη και στοχεύουμε στους καλύτερους πελάτες μας. Βλέπουμε πόσο κόστος είχε η απόκτηση του κάθε ένα από αυτούς και τελικά ποιο ήταν το κέρδος. Αν μπορούμε να κατανοήσουμε ποιος είναι περισσότερο κερδοφόρος για την επιχείρησή μας έπειτα θα είμαστε σε θέση να αναζητήσουμε αντίστοιχους πελάτες μέσα από τα ίδια κανάλια επικοινωνίας!
Από όλη αυτή την διαδικασία αναλύουμε τα αποτελέσματα, τα ανακοινώνουμε στους συνεργάτες μας  και δημιουργούμε νέο εβδομαδιαίο πλάνο για άμεση υλοποιήσει.
social media
Διαμόρφωσε και δημιούργησε ισχυρή την εικόνα σου στα social media. Η εικόνα της επιχείρησής σου σε μεγάλο βαθμό είναι πλέον και η εικόνα που αποκτάς με τον καιρό στον διαδικτυακό κόσμο. Δημιούργησε συζητήσεις στα κοινωνικά δίκτυα για τα προϊόντα σου πριν το κάνει κάποιος δυσαρεστημένος πελάτης ή ο ανταγωνισμός σου.
Στα social media που μπορεί να τοποθετηθεί η επιχείρησή, είναι το facebook, το instagram, το twitter, το pinterest, το Youtube κ.α.. Η προώθηση της επιχείρησης των προϊόντων ή  των υπηρεσιών την αναλαμβάνουν εβδομαδιαία όλοι οι συνεργάτες μας. Με αυτό τον τρόπο οι δυνητικοί μας πελάτες κάποια στιγμή θα μας εντοπίσουν.  
Συχνή και ουσιαστική ανανέωση της ιστοσελίδας σας
Η επιχείρηση, όταν έχει μια παρουσία στο internet, έχει ως στόχο την προσέλκυση νέων πελατών. Περιγράφει και προβάλλει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της και δημιουργεί κανάλια επικοινωνίας με αλληλεπίδραση μεταξύ τους.
Αυτές είναι οι βασικές λειτουργίες που εξυπηρετεί μια ιστοσελίδα. Για το λόγο αυτό δεσμεύουμε έναν από τους συνεργάτες μας, έτσι ώστε να ανανεώνει τη σελίδα και τα προϊόντα ή το blog της επιχείρησης.
Εξωτερικοί συνεργάτες
Αναζητούμε τους κατάλληλους εξωτερικούς συνεργάτες. Μέρος του marketing είναι και οι άνθρωποι ή οι εταιρίες που συνεργαζόμαστε εκτός του περιβάλλοντος της εταιρίας μας. Είναι ένα κανάλι που μπορούμε να εκμεταλλευτούμε για να διοχετεύσουμε σωστά την εικόνα της επιχείρησής μας. Οι εξωτερικοί συνεργάτες πρέπει να γίνουν πρεσβευτές των προϊόντων ή των υπηρεσιών μας αν πραγματικά είναι ευχαριστημένοι από τη συνεργασία μας.
Επίσης αν μας δίνουνε τη δική τους τεχνογνωσία και υποστήριξη μπορούν οι υπηρεσίες μας να γίνουν οι καλύτερες και δυνατότερες απέναντι στον ανταγωνισμό μας  και να αποτελούν από μόνες τους διαφήμιση για την επιχείρηση μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ πολύ για την επικοινωνία!!!

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by PSOMIADIS WEB DEVELOPMENT-DIGITAL MARKETING